12 June, 2011

MOOD PURPLE DATANG DAH

Aku memang suka purple , like bold purple actually . tak pada soft purple sangat . everything about purple , mata ni mesti pandang tu dulu . petang tadi aku nampak Myvi , memang bold purple . shinny . grrrrr ... mampu ke aku nak miliki kereta macam tu ? memang niat nak kereta macam tu , bukan niat tapi impian . mood purple menggila aku dah datang balek , kalau bole laptop pun aku nak colour purple , cam kambeng kan ? time aku beli dulu takde pulak colour purple , terpakselah aku rembat colour wajib laptop kelabu taik anjeng ... hishhh ... bersyukur taw ade lappy . majuk nanti lappy aku dengar . 

sorry dear , aku da change background blog aku , nanti bila mood purple aku reda siket , aku tukar yang soft siket ye . dulu aku pergi ofis pun suke benor pakai sweater purple , sampai akak kerani aku yang teror lukis tu pergi lukis gambar aku . hah ... chantek tak ? baik cakap chantek .




hehehe ... aku suke gambar kat atas even muke kartun ni lagi cute dari aku , at least sweater dgn tudung aku same . hehehe ... ok lah , aku merepek je malam-malam tak bole tidor ni . 

p/s : dari tadi aku dok repeat2 layan lagu ni . tak tahulah nape , sampai status fb pun hupdate macam tu . pelik kan ? korang cer try hayati lirik dia ... aku taw dia memang jiwang . lagu zaman bape puloh an ntah . aku pun tak tahu ... :)



Mengalah bukan kalah , pergiku bukan lari , bukan mudah bercinta , jika pengertian tak setaraf , menagih korban yang lebih dalam <3



No comments: