11 January, 2011

kegilaan aku pada ... :)

Favourite colour kalian warna ape? Hah? Ok… ok… ok…
Biru? Pink? Hijau? Hitam? Oren? Purple?
Opsss ! it’s mine. Jangan ambil itu warna purple
Haha … aku tak tahu kenapa aku minat warna ini
 tapi aku lebih berminat kepada bold purple berbanding yang soft purple nya
urm… aku minat apa-apa je yang berkaitan dengan purple
bila aku shopping pun, mata aku ini mesti tertarik dekat warna purple dulu
hehehe… macam aku beli purse tadi
ada satu purse ni, cantik gile sey. Kilat and of course lah bold purple
aku tanya harga dia
“ Ini leather punya dik. RM 300. Tapi saya boleh bagi less.”
Gulp… telan air liur aku. Apa gila nak abis kan RM300 semata-mata nak simpan
Duit aku yang tak seberapa ini
Nampak gayanya aku hanya mampu tengok dari luar kaca jelah purse itu
Tapi takpe, jalan punya jalan aku dapat jugak jumpa purse yang aku nak kan :)

©©©


©©©

hehe... barang-barang simpanan aku banyak juga yang bertemakan warna purple ini
tengok, sweater aku itu. hehe... purple jugak
last week baru beli. cantik tak? kalau bunga pun, aku teringin sgt
nak pergi Ladang Lavendar. kat mana2 pun tak kesa :)
urm... menururt pembacaan aku kn,
purple ini simbolnya untuk janda?
OMG ! aku tak percaya. hehehe
yang lain-lainnya pula merujuk kepada kebangsawanan
aikkk ??? biar betul? aku ini berdarah bangsawan ke? 
huhu... tapi aku suka bila dia kata purple ini
menunjukkan seorang yg luar biasa, tidak ragu-ragu dalam masa depan 
*( ini agak tak betul ya)
pandai mengikut peredaran zaman dan dalam percintaan,
hanya mereka yg mempunyai mental yg kuat dapat mendekati dan menjadi
kekasih si obses purple ini
ops xxx hehehe... ok, Muhammad Bin Zakaria
tahniah. awk punya mental yg kuat jadi buah hati saya
hehe :)

No comments: