11 February, 2012

final project and felt craft again.. :)

Hei.. update lagi. sekarang aku memang rajin update siket. tak banyak keja kot. hehe *tipu. kerja berlambak malas nak buat. baru buat diploma dah pemalas tahap gaban. camne nak uat degree ni miza? aiseyy.. payah-payah. 

Banyak benda nak story tapi malas nak taip. cite siket-siket je lah heh. last week, bukan last week kot. last two weeks, aku dah present untuk final project aku. and utk pengetahuan korang, 3 panel yang aku dapat ni panel maut-maut semua. yang pernah ajar aku untuk sem ni and sem lepas-lepas. oh god... memang macam dah agak tajuk kitaorang ni akan kena reject. and paling tak pun kena hentam sampai lembik-lembik and pengsan. so, untuk tak nampak sangat aku ni bodoh time present. malam before kitaorang present tu, aku get ready lah awal-awal. buat skrip, berlakon gaya. kalau tajuk kena reject pun at least aku dah try yg terbaikkan. :') *owh.. syahdu





Masa present tu, jantung berdegup cam nak terkeluar gamaknya. dupdapdupdap... tapi, alhamdulillah ya Allah. panel terima tajuk kitaorang even banyak terkedu jugaklah tak dapat jawab. yang paling tak boleh blah, panel yg kitaorang anggap cam devil sangat tu rupa-rupanya jadi angel lak haritu. hehe.. memang diaorang hentam tapi diaorang bagi pendapat untuk repair balek. see? don't judge a book by its cover k. :)

oke, tutup cite pasal presentation. lepasni memang banyak lagi kerja kena pergi site. bersedialah untuk rentung kembali. hehehe... now, lepas presentation ni aku sambung balek amek tempahan menjahit aku. assigment pun tak berapa banyak sangat. dengan kelas yang asyik batal je tu *termasuk ponteng kelas. banyaklah masa terluang aku. oke, siapa nak tempah lagi boleh tempah k :) 




No comments: