08 February, 2012

Satu-satu aku hilang kawan :')

Hei kawan,
kawanku... aku panggil kau kawan
tapi kau tak menoleh, sebab mungkin kita kawan je.
Dulu aku boleh usik-usik kau,
dulu aku boleh golek-golek dengan kau,
sekarang? sebab mungkin kita kawan je.
jadi dah takde lagi. 

kawan... kawan... kalau aku silap, cakaplah
dengan Tuhan aku hari-hari buat dosa, inikan pulak dengan kawan
kau kaku, aku jadi batu. kau senyap, aku bisu
atmosfera jadi beku. kau sejuk? aku lagi sejuk
tak suke. aku tak suke. 

aku nak macam dulu, kawan yang boleh gelak besar same-same
yang boleh duk semeja time makan, kau amek lauk aku siket, aku amek lauk kau siket
aku rase, kau kongsi. itu kawan. 
tapi, aku hilang kawan lagi. satu persatu. 
kalau aku teruk, cakaplah. kalau aku kurang adab, tegurlah. 

kawan... kawan... aku tau kau tak perlukan aku
tapi aku kekok sebab banyak benda kita buat sama, dah tak sama lagi... 



*kawan gelak besar memang bersepah nak jumpe, kawan nanges bersame? 1 dalam 1000 beb... :')
*gambar atas takde kena mengena hidup & mati [gif. picture. ko hade? HAHA ;D]


No comments: