01 January, 2012

2012 ; You never know what will happen tomorrow

Kalau boleh semua orang nak celebrate 2012 dgn senyum simpul
senyum sampai ke telinga ; semua orang
sebab 2011 dah tinggalkan macam-macam benda , dah lalui 2011 dgn jayanya
siapa yg nak menangis tengok bunga api? ye tak ye? 
siapa nak berkurung saat semua orang countdown sampai pukul 12

what the #shit... semua benda kita tak jangka
esok belum tentu ada , esok belum tentu kau bernafas 
memang lagi 365 hari menanti kau ; tapi kalau 365 hari tu kau through with tears? 
serius tak berguna... 
luar tersengeh gembira tak terkata 
aku gembira ! aku bahagia ! semua orang tengok ! aku happy ! 
tapi kau tahu apa tertulis kat dalam hati? belum tentu 
kalau kau cakap dia okey , kau silap
dia memang tak okey... 




Harapnya ada perkara bahagia akan berlaku dalam 2012 ; semua orang berharap
aku, kau, mereka, kami, kitaorang, semua sekalian dalam dunia ni 
harap perkara baik yang ada masa sambut tahun baru... 

aku harap dan kau pun mengharap ; tapi kalau tak berlaku ; sumpah aku kecewa ...





p/s : kau pernah rase tiap kali kau jalan , kau terpijak duri? sakit kan? aku rase semua tu... 


happy new year amizah... wish u dreams come true... :')


No comments: