11 January, 2012

Semester yg paling busy

Hai. lame dah tak update. bukan tak suke cume takde mase. :) sem ni amat lew yg amat sibuk. ni baru masuk minggu ke 3 tapi sibuknya macam lagi 3 minggu nak final exam da. ye... kelas memang tak banyak tapi kerja aku yang menimbun-nimbun tanpa dapat disiapkan -_-''

1st yang aku sibuk sebab final project aku. dengan takde belas kasihan bagi student merendek-rendek dulu sebab duet ptptn baru masuk, straight lecture aku bagi dateline kena hantar proposal. what? next week dah boleh present da. haiyaa... da la aku dapat research padahal dah mengidam-idam dah nak dapat product. nak tak nak terpaksa lah aku redha je. disebabkan research aku berkaitan dengan bahan binaan , aku pergilah site untuk interview and soal selidik. hehehe... terbakar aku duk site lama-lama. dah hitam dah. dah la susah nak puteh T.T kalian tengok betape birunya langit haritu and betape gelapnya bayang-bayang kwn-kwn aku. damn ! aku demam esoknya. kepanasan terlampau and kekurangan antibody ni... 



2nd yang buat aku sibuk dan semakin sibuk ; pasal tempahan keychain aku la. hehehe... :D alhamdulillah, ramai yang nak tempah. aku je yang tak cukup kaki tangan nak menjahit. dan disebabkan kekurangan bahan-bahan buatkan aku lambat nak siapkan tempahan. patutnya minggu ni target aku nak siapkan 10 tempahan tapi kapas habis lak jual kat kedai +.+ terbantut aku nak buat. nanti aku try cari lagi. and siapkan tempahan korang k :) 



 ini contoh je ; aku uatkan kawan aku punye. nak tengok yg lain-lain boleh pergi picit kat link ni :) oke, bye !



No comments: