25 December, 2011

Semester 6 :)

Hye... salam sayang semua :) lame dah tak tulis lepas entri pertunangan leha dulu. cakap pasal tu, maaf kawan aku terkantoikan kau tunang. sob3... aku ingat dia tak kesa aku upload dlm fb gambar dia , sekali... adesss... nasib baik dia tak marah. hehe :D

Awak semua ! saya dah sem 6 !!! huhu... *gedik. dah last sem dah rupe-rupenye aku kat politeknik merlemon ni. rase macam baru semalam je aku tarik beg besar, bawa baldi, angkat bantal masuk kamsis masa daftar sem 1 dulu. huhu... nak grade dah rupenye... *Insha-Allah hendakNya. so? kena tanam azam baru untuk final sem ni. cuak? memang aku cuak nak lalui sem ni. harap semuanya berjalan lancar and kena study dari awal. tak nak ulangi pointer sem 5. sob3... aku tak sedih pun sebenarnya sebab aku taw aku study last minutes. kehkehkeh :D oke, lupekan sem 5 tempuhi sem 6. Jadual untuk sem 6 pun dah dapat. cam rilek siket, tapi de final projek so tak rilek sangat. hehehe... 




Last sem 5 kenal dgn sorang member. tapi dia senior aku. and dia dah abes dah. so, lepas ni tak dapat nak hang out same-same dah. babe, take care oke. even jap je kite kenal aku promise persahabatan kite kekal sampai bile-bile. tunggu aku balek jb nanti kite lepak same-same lagi oke. and thanks for wonderful time yg kite buat same-same :) ecehhhh... cam tak bole blah pulak ayatnya. *sensetif. sob3 :'( . and this pic , dia yg snap untuk potretkan kenangan kitaorang. wahh... ayat macam awie dalam sembilu siot... okes, dah la. penat taip. annyonggg... *effet tengok running man. hehehe :D



No comments: