27 August, 2011

(BUNGA QASEH) KALAULAH BENDA NI BOLEH BUAT DUET, KAN BESH :)

Assalamualaikum w.b.t...

Hai. cuma tinggal 2 hari lagi untuk celebrate hari raya. memang tahun ni tak segempak tahun-tahun lepas. mood raye semakin lama semakin kurang. betol tak? urmmm... i think la. Ni nak cerita pasal menda ni, aku rase dia comel sebab aku sendiri suke pakai dengan shawl. *even hana tajima nya tak jadik sgt =.='' . tapi aku memang suke kumpul menatang ni. menatang ni aku namakan dia BUNGA QASEH !!! haha... dah melampau no lewtu tengok drama kasih alia. entahlah aku pun tak taw nak panggil ape. yg penting aku baru buat lepas sahur tadi. sementara teman angah aku menjahit baju raye orang *dari malam tadi dia memang tak tidow. owh! hebat... menatang ni boleh jadi penyepit rambut dan jugak pin shawl bubuh kat pale. nak beso mana pun bole. ni aku buat beso ala-ala tapak tangan kita (tak termasuk jari-jemari)




Aku cuma terfikir, kalau aku jual menatang ni bole kaya tak? errr... ala macam pencil case yg aku sendiri buat sendiri pakai tu. hahaha... aku rase menatang ni aku nak bagi adek aku je, sebab baju raye dia kaler purple tawun ni. aku kaler biru laut, macam tak kena pulak. so? amacam... ade yang nak oder tak? tempahan dibuka selepas raye. hukhukhuk...


cik mieza : aku tak guna kain yg macam orang buat felt-craft tu, tapi aku gune kain terbuang yg mak aku 
                 bawak balek dari kilang nak buat kain buruk pakai-buang. bunga manik kat tengah-tengah tu aku 
                 rembat angah aku punye. jahit baik  punye, jahit tangan bhaii... :) 


No comments: