21 July, 2011

MINGGU DEMAM

Assalamualaikum w.b.t...

Hai ~ minggu ni dah terasa beban-beban assigment. berlonggok-longgok pulak rasenya. berlonggok sebab malas nak buat. kalau rajin mesti tak berlonggok. haha... dasar pemalas. hari senin macam biase, memang sakit siket. ade jarak rehatnya 2 jam pagi je lepastu kelas straight sampai petang. and petang senin tu jgk rush balek rumah sebab esoknya mak kesayangan aku ade appoiment kat spital muar. takpe, demi mak aku ponteng kelas math jua. hehe... and hari selasa aku interbiu untuk practical training aku.

OMG ! cuak gile. siyes... lepas teman mak aku pergi setel kat spital tu, balek dalam pukol 12 lebih rush balek merlimau semula. siyes penat. badan sekeping ni tak larat kene push lame-lame. pukol 3 ptg, pergi interbiu pun tak ready ape-ape. aku main pakai sembur je ape ade dalam kepala otak ni. menenyeh lah aku yang bukan-bukan selame 1 jam dengan lect tu. ntahpepentah, aku lepas lah interbiu tu tanpa mengetahui markah yg sebenar. huhuhu... doakan markah yang terbaik untuk aku ye :')

And after tu semua... aku DEMAM... aku dah agak. badan yang kekurangan antibody ni memang tak larat kene henyak macam tu sekali. aku pi lah klinik, nak mintak mc ubat. tak larat dey badan, nak bangun pun berat je pale ni. and time check, doc tu cakap aku ape? nak taw?



awak ni kurus sangat lah.

awak ni kurang vitamin C ni.

selalu demam? lepasni kena amek vitamin C banyak-banyak.

awak ade makan durian tak? (hahaha.. kantoilah aku makan durian. tapi betol wey, siyes aku makan siket je, dalam 4-5 ulas. gulp! -__-")



So, dalam minggu ni memang aku mentekedarah fresh orange je lah. nak bagi vitamin C kat badan ni. hope lepasni antibody aku jadik kuatlah. tak lah asek demam je. oke, semalam je aku mc arini kene pegi kelas balek. bye!


p/s : sapekah ini ? mcm jerangkung tak bertuan .. @_@"


No comments: