04 July, 2011

FINALLY :)

Assalamualaikum w.b.t and hye !




Akhirnya, already finish final report aku! oke, nak print pun berejam. Dari pukul 12 a.m tadi dah jejak ke pukul 2.30 a.m baru siap. Esok pagi dah boleh pergi kedai nak binding je. Yeahhh! Bukan aku siapkan lambat cume aku ni terlampau takut kalau aku print, bila tengok balek ade lagi yang salah. So, aku dah check gile-gile punye, check sampi juling mate tengok huruf-huruf yang macam semut tu baru aku decide nak print. Adesss... siyes penat. Penat mata aku. 

Jumaat ni dah daftar untuk sem 5, sekejap sangat rasa dah sem 5 cume tinggal setahun je lagi. Untuk modul baru semua in English. Erk! Bukan dwi-bahasa lagi. Mampu ke aku nak pick-up semua subject untuk 5 bulan? siyesss... aku dapat rase bahang-bahang tunggang-langgang, tunggang-terbalik sem 5 nanti... -__-''

bye ! bye-bye final report !


3 comments:

farizulanuarmurad said...

gilaa laa daa siap..terboik arr

Raji and Yeen said...

err...ko wat laporan setebal tuh sorng2 kew??? =.= perggghhhhhhhhh terbaek!!!1

mykhalis said...

bagusla berhati2..cuba bayangkand ah print baru sedar ada silapp..haruu...