02 July, 2011

CANTIK TAK ?


Hai... lame aku tak update blog dah, dah lame tak blogwalking. Aku baru siap final report practical training aku. fuhhh... lega rasenya, lepas segala alam beban dalam pale otak ni. so, untuk aku releases kan bebanan tu aku dok lah menghadap photoshop CS5 ni, saje-saje. hehehe... sekali terjadiklah picture kat atas ni. Aku pi scan kartun yang adek aku lukis, pastu aku duk lah sibuk kaler kan dia. bubuh ape yang patot and taraaa... Aku tahu kartun kat atas nampak sedih, tapi adek aku yang lukis aku tukang edit je. haha... okbye! <3


6 comments:

amna said...

comel je doddle tu

Fyqa said...

serius comel gila doodle tuh


waaaa... pndaiinya awk

Unknown said...

waaaa.. cantik nye adik lukis.. cantik nye kak edit...


like !


:D

SHH said...

huhu..ude aq lukis lawa kan..hakahka..(bngge sndri lak..) kaw edit pun lawa.. (^..^)

Raji and Yeen said...

owhhhh.. korang pakai scanner eh weh?

mykhalis said...

comel je.. pandaila mengale..hee