26 June, 2011

HADIAH CAMBEST DARI CIK LIPAN UNTUK AKU :")

Assalamualaikum w.b.t and hye !

korang taw kan arini birthday , ye memang aku harapkan suprises. macam dalam entry ni. tapi lain pulak jadinya. mehla aku cerite kan ape yang cik lipan bagi kat aku. SPESIAL sungguh ! time tu aku nak pi mandi, nak pi kerje kan. amek towel aku pun nyanyi-nyanyi masuk bilik air. sekali, cik lipan bagi aku .... 


sebuah gigitan yang sungguh berbisa ! siyes BISA nak mampos ! 

macam nilah ghupe lipan hitam yang dok cium-cium aku tadi. tapi dia dah mati kene ketuk dengan kayu. 


sampai sekarang aku rase lagi. berdenyut-denyut. aku dah fikir nak mati je tadi. aku terpijak beliau semase beliau sedang melingkar di dalam bilik air aku. acehhhh ... menjerit aku. ye, aku ngaku, aku nanges sebab sakit gile (double-triple). nasib baik jiran belakang rumah aku ade, bolehlah aku mintak tolong mereka sebelum kak angah aku balik rumah. Ni gambar yang aku sempat snap dalam kete, memang sakit sangatttt...




Ni gambar dah petang siket tadi, lepas aku bangun tidur. aku tidur sebab nak redakan sakitnya. tembam dah sebelah kaki. esok-esok aku demamlah tu. nasib baik aku yang kena, sebab pagi tadi mak aku yang jumpe dulu lipan tu. tapi tak sempat bunuh. kalau adek aku yang kena? tak mau pengsan dia. aku pun tak tahan nak tanggung sakitnya. 

dua gigitan maut


Last sekali, dalam sakit-sakit, dalam serabai-serabai, dalam bengkak-bengkak, sempat jugak aku potong kek ke-20 tahun aku. HAPPY BIRTHDAY TO ME ... :)


thanks pade kawan-kawan yang wish aku kat mesej or facebook aku . thanks you'll ... aku tak sempat sangat nak call member-member even dapat free call pun sebab mase aku banyak habis kat tidur. 

bye!




1 comment:

Raji and Yeen said...

woahhh menakotkan kau buat ap smpai lipan tu dtg :0
xberbisa ke?