24 May, 2011

Dah 20 tahun dah awak ... (entri lambat keluar)

Assalamualaikum w.b.t and hye ! 

Hari ni dah 25hb Mei dah . haritu 18hb Mei , awak dah 20 tahun . awak dah 240 bulan . awak dah 1,045 minggu . awak da 7,311 minggu . saya suke ... da bole kawen da . hehehe ... Aik ! apehal entri aku macam ni pulak ? for ur information (ala .. omputeh lak) last week birthday buah hati peranggan jantung paru-paru limpa buah pinggang kite . hehehe ... eksited tak ? eksited tak ? korang tak eksited , tapi aku eksited . hehehe ... kenapa entri lambat releases ? sebab ... aku baru pos laju hadiah yang tak seberapa kat dia minggu , sepatutnya 17hb aku pos . genap-genap sampai 18hb . tapi disebabkan wesak's day . tak dapat lah nak pos awal-awal . and aku hanya mampu wish tepat 12.00 tengah malam . errrr ... aku call dia tak sedar ingat , pengsan agaknya tidur tak bangun . jadik dapat mesej je . *intipati mesej adalah rahsia (^_^)v And then , disebabkan masalah teknikal yg tak dapat dielakkan , baru semalam dia tuntut hadiah tu kat pejabat pos =.=

Errr ... saya nak ucapkan SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-20 TAHUN kat awak . lepas tu saya nak doakan awak panjang umur , murah rezeki , sehat walafiat selalu , diberkati hidup dunia & akhirat , berjaya mendapat segulung diploma dgn jayanya . bahagia disamping syg org tersayang . urmmm ... banyak lagi nak wish tapi tak taw nak cakap camne , errr ... errr ... ni aku nak tunjuk , cehhh ... tayang siket hadiah bagi kat dia . tak murah dan tak mahal , sedang-sedang ...




yang penting PURPLE . hehehe ... dowh , jahat tak aku pedajal dia . entah dia suke ke tak pakai baju colour purple , aku main beli ikot selera hati aku je . mula-mula ingat dah target nak beli colour biru , sebab favourite colour dia memang colour biru . sekali bila aku dah pandang PURPLE ni , terus hati aku nak ni jugak . dah tak carik dah colour biru . and one more things , birthday card tu dengan penuh kasih sayang kekretifan aku buat sendiri . lagi bermakna kot . hehehe ... lagi pun , aku tak pernah bagi dia ape-ape sebelum ni . *kedekut nyah ... (-__-)" so, first time ni nak buat yg terbaiklah konon-kononnya ... hehehe ... 

so , pada korang-korang , kawan-kawan yang wish untuk dia last week , aku wakilkan bagi pihak dia nak ucap thanks a lot yerk . dia jarang online . tengah practical sekarang ... sob3x ... begitu sedih aku , yelah ... aku memang biase tak lepas mesej dengan dia . 24 hours 7 days . tapi , sekarang terpaksa bertahan selama 2 bulan . kena tunggu dia habis practical pulak . sabar ye wahai hati ... :)

lastly , nak cakap something kat B ... <3

I afraid to say FOREVER ,
but I promise , I love u more than words 

p/s : jiwang tak ? jiwang tak ... ?


2 comments:

MiZ Rayy said...

sbar la eik.. lma gak tu 2 bulan.. heee..

SHH said...

pergh..pasal bju nie lah aq dok tman qo pilih b'jam2 haha..xpi cantik r coz ade aq..hukhuk.. (^..^)