12 April, 2011

SubhanaAllah ... aku pun tak percaya

Assalamualaikum w.b.t ... aku nak cecite siket ni ; semalam (12hb April) aku pergi beli telur sebab nak masak nasi goreng . dah takde benda nak makan , aku ingat nak tibai nasi goreng je . sampai kat rumah je , aku pergilah nak susun telur dalam ice box . lepas tu , aku pelik ; aku rasa lah , kenapa telur di berkedut-kedut ? aku pun dah start terfikir "telur tiruan ke ? ala ... yang kecoh-kecoh kat tv tu" ... aku pun telek-telek lah telur tu ; telek punya telek terpandang lah aku something wrong kat telur tu . 

aiseyymannn !!! biaq betol ? ! besar mata aku , nak kompem kan mata aku tak kero . 
erk ! aku tak tahu nak cakap apalah , tapi korang tengoklah sendiri heh telur ni . aku simpan dulu telur ni dalam ice box , tak makan pun . takut gak aku . aku ingat balik rumah hujung minggu ni nak bagi kat ayah aku , mana tahu dia tahu apa-apa . sebab aku pun tak tahu nak buat apa dengan telur ni ... 


sekian ! itu saja  <3

8 comments:

caHAYA said...

subhanallah. baru2 ni pon ade sorg blogger ni masak lempeng, terhangus sikit la, hampir separuh kot dy makan, ttibe ternampak kalimah Allah tu jugak.. mmg rezeki ko la nmpak/jumpe kalimah tu kn ;)

dayaa said...

sangat kagum . simpan2 jangan makan .

shah2911 said...

ya Allah..kuasa Allah S.W.T yang memang kita manusia tak jangka boleh terjadi..

Aesya Zealous said...

perkataan Allah? subhanallah! simpan tu

setia ku disini said...

untung r miza dpt telor ni..ade nme ALLAH~

nor azman bin mohd hairi said...

nampak sedap..=) campur bawang sket buat telor dada...

Wan Gerrard said...

wah jarang kelihatan :)

Raji and Yeen said...

subhanAllah..
kau dh makan ker telur tuh weh? ;o