29 January, 2011

hujan yang panggil katak lah ...


Assalamualaikum w.b.t .. cuaca sejuk-sejuk ni, hujan renyai-renyai ni, kuku biru beku ni
memanggil aku nak post satu entry. huhu... padahal aku tak tahu nak tulis apa.
urm... sekarang ini entahlah erk, kenapa hujan je? musim tengkujuh ke?
haha... aku ni buta geografi siket, tak tengok pun ramalan cuaca dekat
berita TV3. jadi pagi-pagi aku nak pergi kerja je , hujan dah turun dengan lebatnya
urm ... nak tak nak terpaksalah aku sarung baju hujan aku 1 set
yang macam teletubies itu pakai kat satu badan rider motor laju-laju pergi opis
(sebenarnya da lambat. haha ;D)
kadang-kadang time bawa laju-laju nak kejar trafic hijau tu
datang satu kereta dari sebelah kanan (bawa laju gk, kalah aku)
bedebussss !!! langgar lecak, aku kuyup. cibai ! hanjing ! celaka !
berbakul-bakul lah aku menyumpah. walaupun aku pakai set teletubies
tak bermakna aku tak basah. basah beb

huhu ... memang da banyak kali aku kena macam itu. tahulah aku hanya seorang rider
T_T

actually, kalau cerita pasal hujan ini mesti banyak cerita kan?
aku pun macam itu, teringat dulu time aku kerja masa nak tunggu result SPM 
balik petang-petang ayah aku ambil tapi kena seberang jalan
time tu memang hujan renyai, ada bau sate-sate siket
(ayah aku parking kete sebelah org kipas sate, memang la)
tibe-tibe je, hati aku sayu sgt... dan air mata pun menitis
owh ... teringat kenangan silam yang manis tapi sekarang dah tak boleh
nak lalui lagi. hujan-hujan macam ini, aku kesat pipi aku
haha ... memang tangkap sadis masa tu (yela.. bru sgt pas putus cinta time 2)
hehehe ... bohonglah kalau orang yg bercinta tak pernah ada 
kenangan masa hujan ini 
  
so, bile masuk kereta mata aku merah je. 
ayah aku tnya demam ke? aku hanya mampu geleng kepala
urm... so? memang banyakkan masa terindah time hujan-hujan
© 
Standing under the rain

I love walking in the rain because no one knows I'm crying

ok, angkat kaki sape suke ayat di atas
ayat yang aku cilok dari google
aku suke sangat ok kat ayat di atas
mana orang boleh bezakan air mata dengan hujan
kalau korang menangis
hingus pun mungkin takde bezanya
muahahahaaa... 

layanlah lagu kat bawah ini. jiwang karat siket ok
  

p/s : aku tak taw nak letak cerite pe pasal katak .. hehe :)
mungkin kalau hujan lagi ramai kot org yg suare macam katak akan menyanyi


No comments: