26 January, 2011

Kenali cinta

Assalamualaikum w.b.t ... aku sebenarnya dah lama nak post benda ini
cuma tak tahu macam mana. last-last aku dapat jugak post
korang tahu tak aku ini sebenarnya ada bakat sikit-sikit menulis?
hahaha... takpe kalau tak tahu. ini aku beritahu (dgn perasannya ^^)
tp aku tetap tak boleh kalahkan penulis yg paling aku minat
siapa lagi kalau tak bukan cik Hlovate kita. huhuhu...
aku dah lama menulis, dari aku awal form 1 dulu. tapi iyelah kanak-kanak lagi
ayat pun katun-katun jelah. Haha... ini makin dah besar, makin dah matang
makin berpengalaman. (opss.. haha)
aku dah hasilkan dalam 20 buah cerpen. tapi kebanyakkannya dah hilang
sebab pc lama aku dulu rosak. aku save semua dalam pc tu.
urmmm... yang aku dapat selamatkan cerpen yg aku dah print
and satu lagi yang baru-baru jugak aku buat
tapi tengoklah. itu pun kalau ada idea and feeling. huhu
okey. kalau nak kenali cinta
kat blog cik mieza ini boleh baca beberapa cerpen yang aku dah masukkan iye
mula-mula korang pergi dekat belah kanan macam dekat bawah ini
(bagi mereka yang kurang perasan)




lepastu akan ada keluar page macam ini pulak 
buat sementara ini, aku baru masukkan empat cerpen. dekat sini korang boleh pilih 
tajuk-tajuk cerpen iye yang telah dibulatkan itu




diharap selepas membaca bolehlah korang tinggalkan komen baik atau buruk
aku tetap terima bagi meng-improve kan lagi penulisan aku
thanks dekat cikgu-cikgu BM aku dulu yang penat menerapkan sastera dalam kepala
otak aku ini. Huhu ...
Opss... teringat pulak cikgu BM aku masa dekat sekolah teknik dulu
namanya Cikgu Abu Hasyim
tapi cikgu aku tengah sakit strok sekarang
siapa-siapa yang terbaca ini doakanlah semoga cikgu aku itu sembuh dan 
sihat semula hendaknya
amin....


No comments: