30 January, 2011

dulu aku baby boy ?



cube teka aku yg mana satu ? ngeee ~ sape dpt teka, dpt puteng satu
haha ... mestilah korang dpt teka..
aku yg mak aku dukung tu. baby lagi. tak tahulah bape bulan
(masa 2 adik lg, before adk2 aku kua ni)
yg gaun biru tu arwah akak aku, yg baju putih itu, angah aku
cute kan mase kecik-kecik ni
^^

dulu, mak aku memang berhajat sgt nak anak laki lepas arwah akk & angah aku lahir
puaslah mak aku mengindam nak kan anak laki
time pregnant memang lasak, yela ... ingat boy
lepas itu, time 1991 time perang Teluk di Iraq mak aku pun dah fikir-fikir nak letak nama
ayah aku pulak dgn semangat wajanya, nak letak nama aku Saddam
huh ... memang kena sebab nama ayah aku Hussin
hahaha .. kalau tak, nama aku sekarang dah Saddam bin Hussin 
comform da popular da aku kan?
...ngeee...
T_T

tp bile aku lahir je, perempuan lah... hekhekhek
mak aku redha je lah and nama aku termaktub lah
dari dulu sehingga sekarang Amizah binti Hussin > simple dimple
senang bakal suami aku nak angkat nikah nanti
(haha ... mood : g.a.t.a.l)

ok, cerita pasal mak aku, dia pernahlah tanya tuk bomoh ke dukun ke
aku tak tahulah. tp mak aku tanya anak ke berapa nanti dapat anak laki
sekali atok tu cakap anak ke-8 !
ayoyo ... banyak anaklah nanti
tapi mak aku lepas lahirkan adik yang last and ke-5 tu
dah stop, kalau tak mesti adik2 aku dah mcm bdn keretapi kan?
hehehe ... ngeee ~ tapi adik beradik ramai, meriah ...
betol tak ??? 

:)


No comments: