25 January, 2011

bergolek-golek lagi (?)

assalamualaikum w.b.t ... malam ini hujan renyai-renyai. mata aku dah 
cukup berpinar nak tersembam ke bantal. haha...
tapi tangan ini gatal jugak nak post something sebelum tidur

MSN Onion Icons

boleh kan...? hehe... kalau korang ini betul-betul rajinkan telek blog aku ini
comform korang perasan blog aku ini rajin bertukar wajah
haha... sebab empunya blog yang serba-serbi kurang ini
mempunyai satu sifat yg semua orang ada
tapi aku rasa aku terlebih siket kot hormon dia
aku ini cepat bosan tengok something itu
lagi-lagi kalau aku tengok blog aku ini
ada aje yang aku nak tukar, background jangan cakap
dah bergelen-gelen aku tukar. header pun dah penat aku reka
widget pun dah banyak aku add and remove
kenapa erk? sebab manusia tak pernah puas kot
haha... tapi aku pernah dengar dulu orang cakap
manusia macam aku ini pendirian dia tak tetap
termasuklah hati dan perasaannya
lalalalaaaa --- aku tak nak komen banyak pasal itu
aku tidow dulu
bye-bye
good night
sweet dream
sleep tight

MSN Onion IconMSN Onion IconMSN Onion Icon

p/s: entry ni takde kene mengena dengan tergolek-golek pun. haha :D


No comments: