04 August, 2012

b ♥ and ABM living... :D

Da sebulan da b g rekrut. da sebulan da aku tahan rindu kt dia. huhuhu.. inshaAllah aku bole :) lagi 2 bulan b da bole contact aku pakai public phone. hehehe.. pakai public phone je? kena supply duet syiling banyak2 la ni nampaknya. 

Sekarang tengah tunggu surat dari b. mak b baru pos aritu. tak pakai pos laju pun. agaknya paling cepat seminggu baru dapat. jangan sampai aku dah balek beraya kat tangkak tak sampai-sampai pulak. hehehe.. sabarlah wahai hati. siket hari je lagi. entah apa yg b tulis. jgn tulis sedih2, nanti aku yg mengalir air mata. 

Sebulan macam kejap sangat je masa berjalan. pejam celik pejam celik dah sebulan tiga hari aku mampu through hidup aku tanpa sms and call dari b. law jumpa tu takpe, aku memang dah biasa jauh dengan b. cuma dah tak dapat dengar suara b je, da tak dapat mesej dari b, da tak dapat ngadu macam2 kat b. b kan kaunter aduan aku :') 

Maybe sebab aku jadi pekerja kontrak kot sekarang tu sebab takde mase sangat nak feeling sedih2 ni. hehehe... pagi2 da gerak gi tempat kerja, pastu kerja. balek petang dah penat gila khinzir da. lepas buka terus bummppp! tidow. sok bangun and camtu lah hari2. sabtu and ahad je free. tu dah terlampau free sampai tak bole nak buat apa2 da. hehehe... 





Hari2 pakai baju kaler hijau. hehehe.. bile dok dalam van, orang ingat da cam agensi cleaner da. balek keje petang mesti baju bercop cat bagai. lagi2 bila singgah bazar ramadhan. pehhh.. memang jadi perhatian. hahaha... 

Permohonan aku nak masuk U haritu tak dapat and aku tak buat rayuan pun. fikir balek nak sambung study lagi 4tahun, aku tak bole masuk da. otak macam dah kena beku. macam dah kena gam. law dapat sambung civil engineering pun, aku rasa aku dah tak bole bawa. nak belajar calculation yg lagi advance aku takot nanti aku ade yang kena carry subject. aku ingat lepas kursus kat abm ni, aku cari kerja. tak kisahlah kerja apa-apa. cukup2 lah aku perabeh duet mak and ayah aku. adek2 aku ramai lagi nak study. hahaha... ke aku yang da malas ni? malas nak perah otak. malas nak ngadap assigment bagai da. malas through hidup cam student balek. malas nak amek kuiz, test, exam da. haha.. biarlah. 

Apa2 pun aku harap ade sinar dalam hidup aku lepasni. eceh..eceh.. gelik je. ye2, betol. aku harap ade peluang kerja untuk aku lepasni. umur da 21tahun, malu da nak mintak mak n ayah duet. *ecehh.. padahal baru semalam ayah bank in duet. erk? camne tu miza? :D

bye! 

p/s : minggu ni minggu paling perit. minggu paling banyak aku berangan. sebab aku terlampau rindu kat b . harap b sihat, selamat, bahagia and berjaya kat sana. amin.. :') 


3 comments:

Miss Myzatul said...

cian ko.. eh miza, bape lame ko kursus tu?? 6 bulan or 3 bulan???hoho

kindergartenlibrary said...

hehehe ...

lama da nelly tak jenguk sini !

:)

Unknown said...

anda ditag :

http://wonderfullife911.blogspot.com/2013/02/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html