02 March, 2011

Mr. Right : En. Ilham bilakah mahu muncul ?


hye ! dah berkulat lah nampaknya aku tengok blog aku ni
minggu ni dan minggu sebelumnya aku memang agak busy siket 
*eceh ... berlagak pegi site lah tu ... :)
tapi taklah sebusy site supervisor. cume ... aku ni kan student practikal. 
so, kena membusy kan diri
jadi aku pun ... aku pun ... ala ... mengaku jelah cik mieza ... 
awak memang pemalas nak update blog ni
banyak pulak alasannya ... 



=__="



urk ! aku bukan malas , cuma aku menanti En. Ilham aku yang tak datang berkunjung tiba
puas aku perah kepala hotak aku ni , tapi tak nak jugak dia keluar
jadi aku takde lah benda nak menulis ; jadi aku takde lah nak sign in blog aku ni
lebih banyak masa aku menghadap baking life aku
hehehehehe
hampehhhh ... blurrrrr -___-

owkey , ce cite pasal En. Ilham yang tak berkunjung tiba ni
teringat pulak aku kat first novel yang aku pernah beli dulu ; tajuk novel dia Mencari Cinta
tajuk memang macam tak boleh blah , tapi percayalah cakap aku ... kalau korang bace , 
comform nak jadi macam si Amizah Annessa tu ...



erk , ni keluaran zaman bila ntah aku pun tak tahu. tapi aku beli time zaman sekolah 
menengah rendah dulu. time tu hobi yang paling tip-top kat biodata saya 
memang -- membaca novel lah ... hehehe ... nak sinopsis novel ini sila cikedowt sini



Watak dalam ni mestilah heroin cun-cun kan? and hero hensem-hensem
and salah satu hero yang ku bayang kan hensem itu bernama Ilham
hah , dari situlah aku minat insan yang bernama Ilham 
erk , tapi korang tak payah lah berangan-angan ada hati nak pinjam novel ni kat aku erk
sebab novel ni dah melesap kan dirinya seperti En. Ilham yang tak berkunjung tiba
cesss ... sayang je hilang ; dah lah beli pakai duet biasiswa
tetttt --- hahaha :D



owkey , dalam novel ni dia macam ada soundtrack taw
urm ... aku rase penulis dia ni memang minat cerita Winter Sonata kot time tu
sebab dia pakai lagu My Memory by Ryu ni 
so, malam ni kita layan lagu ni pulak
zasss ... :)



p/s : Kau menghilang tatkala dicari , mengapa menjelma tatkala tidak diperlukan

hidup baik-baik <3

p/s 2 : aku tak taw ape yg aku nak ce cite kat entry aku kali ni .. erkkk +___+ "



3 comments:

Raji and Yeen said...

aku rasa en Ilham
eh tak Pn Ilham selalu datang blog aku
hahaha ;P
tapi kebelakangan ni beliau xde T.T

cik mieza said...

@Raji berkata aku rse dy amek mc lar .. 2 sbb dy xdew .. hehehe :D en. Ilham n Pn. Ilham 2 laky bini kew .. ? -__-"

forkpoppers said...

engtkan tajok entry nie pasal owg nme ilham..mti2 sye ingt cm2..huhu
teringat plak kt ilham sy..:)