18 November, 2011

Saya Jatuh Cinta Dengan Penjenayah

Dia penipu
dia yang sangat jahat
dia yang tewas, dia pemalas
dia pendusta, pembohong
dia tidak boleh dipercayai
Aku tahu kau beritahu aku
aku sepatutnya jauhinya
Aku tahu kau kata
dia seekor anjing yang sesat
dia cuma seorang lelaki dengan hati yg telah dicemari
malah aku tahu ini tindakan bodoh

Mama, aku dilamun cinta dengan penjenayah
dan cinta ini jenis tidak rasional, ia fizikal
Mama, jangan menangis
aku akan baik-baik saja
semuanya disebabkan 
aku tidak boleh menolak 
cinta lelaki itu

Dia penjenayah undang-undang 
dia hanya membunuh untuk keseronokkan 
dia mencuri dengan tidak diduga

dia tidak sedar
Dia mengukir tatu nama aku di lengannya
katanya itu azimat bertuahnya
jadi aku rase, dia selesa dengan aku
dan aku dengar orang berkata-kata
cuba untuk menegur
memisahkan kami
tapi aku tak nak dengar
aku tak kesah
...




No comments: