04 October, 2011

Epilog : Autodesk Prestariang 2011

Kau taw ape tu Autocad? aku dulu tak taw. tapi aku taw jugak dulu cuma kurang amek taw. last-last sekarang kena lebih-lebih amek taw. hahaha... intro dah taw macam sial. aku tengah kursus autodesk sekarang selama 2 minggu kat cyberjaya. ni nomad kat kajang. bosan maka terhasillah entri ni. belajar 2 minggu tanpa cuti, sumbat segala apa yg boleh disumbat sampai nak muntah2 hijau. aku nak cite lagi panjang tapi aku malas nak taip. ni aku tengah melepak kat bilek je lah ni, biase keluar. tapi malam ni nak rest sebab tadi stresssss yang amat belajar autocad 3D modelling. watehelll la aku belaja semua ni, aku pun tak sangke dan tak sanggup. pale otak sehari kena sumbat macam2. ampunnnnlaaa... erk! nanti kalau aku rajin, aku update lagi yek. ini baru epilog. nantikan part2 yg lain ... kehkehkeh...  :D


budak budget terror gile pegang mouse =.="


ini dalam bilek hotel aku mengidap. sejuk nyahhh... 24/7 aircond :)


bye!

No comments: