31 October, 2011

Deepavali celebration with teacher Jaya ;D

Hye! aku taw lambat da aku nak update entry ni. tapi aku nak update jgk ;) haha.. deepavali yg lepas aku pergi beraya tak sakan sangat lah dekat rumah ex-teacher aku time form5 dulu. Teacher Jayaletchumy yg sporting ni. hajat di hati nak raye petang tapi hujan lebat lak =.=" . so, malam jelah aku berkesempatan nak pergi. tapi yg sayangnya petang tu ade jgk cikgu-cikgu aku yg lain datang beraya. kalau tak dah boleh jumpe da. grrr... yg peliknya rumah teacher aku ni setaman dengan rumah sewa aku, tapi dah masuk final year ni baru aku sampai rumah dia. padahal hari-hari kot lalu depan rumah dia nak gi kelas. hehe.. gambar tak banyak, ni je. ;)


p/s : dia ckp picture ni jgn masuk dalam fb, tapi ni blog? takpekan? huhu ^^

1 comment:

MiZ Rayy said...

haha.. xpa.. dlm blog bley msuk.. kn best klau xcti g. dpt mkn maruku mmber bwk mcm taon lps.. haha..