07 February, 2011

Najwa Latif punya blog


Assalamualaikum w.b.t ... di hari selasa yang best dan panas suam-suam ini aku nak
post lah satu entry. korang minat dekat yuna tak ? ala ... yg sekarang 
tengah hangat bercinta dengan Qi tu. huhu ... ini aku jumpa junior dia
hehe ... bukanlah ... ini Najwa Latif 
firstly aku tahu pasal dia dekat blog cikepal
so aku search lah dekat youtube 
not bad lah suara dia pun sedap
reti main gitar
pakai tudung
ayu-ayu gitu
talented sungguh gadis ini ... padahal baru je 16teen
aku yg dah menjengah ke20 ni pun
recorder pun tak reti main
hahaha
tengok jelah lagu-lagu dia ini


ini lagu yang dia cipta sendiri
yang lain-lain banyak dia cover je
tp memang sedap didengar

:)

semalam aku sesaja blogwalking
tengok-tengok blog comel-comel
sekali aku ternampaklah blog najwa latif ini
huhu
so, ape lagi
follow lah ramai-ramai untuk mengetahui and mendengar 
lagu-lagu terbarunya 
kalau korang follow sekarang
maybe korang akan dapat masuk 
follower yang ke top 2000
haha ... da ramai da follower
tak boleh harap top 10
ngeee

T_T




©©©


No comments: