02 January, 2011

 rutin yg membosankan 

Memang betul member-member aku cakap LI ni membusssaannkkannn
Lol ???
Glew ???
Benci ???
Fed-up???
Bikin spoil mood???
Guling-guling macam nak mati
Tp tak mati-mati
Adesss ---
Aku bosan tahap petala kelapan
Rutin pagi macam biasa. Bagun pagi kalau dulu rajin 6.30 am da bangun
Sekarang malas siket 7.15 am baru aku tinggalkan bunny aku
Adesss… pergi opis
Mcm boneka hidup tak bernyawa duk tercongok depan lappy
10.30 am rehat mencekik nasi lemak RM 1.50 kat warung bawah pokok
Lepas rehat kalau tak ke site buat shooting
Kena buli kat bengkel -__-“
12.45 pm rehat lagi
Kadang-kadang aku buat taik mata + air liur basi
Kalau tak pun layan perasaan ntahpepentah
After itu, tgk lah kalau ada kerja, ada… kalau tak tercongok lagi tayang muka depan bos
3.30 pm rehat lagi aku mencekik pisang goreng sementara tunggu nak balek
5.10 pm balik bawa motor laju-laju nak cepat sampai rumah
Balik rumah aku menghadap bunny
Bunny menghadap aku
Itu aje lah rutin aku
Bila malam tunggu akak rumah sewa aku lak balik nak dinner
Kalau tak aku keluar lepak dengan member
Bola pun bola lah
Padahal aku tak layan sangat
HAHA ---
Macam si*l nak tunggu lagi 3bulan 3 minggu nak abis LI
Duit aku je yg habis
Pengalamn ciput
Gilew bosannnnnn !!!
Sekarang ini pun aku tengah melepak dekat dalam bilik online
Kerja major yng aku buat sepanjang aku LI
Makkkk… bosan tahap dewa


my bunny yg takkan pernah jemu tengok aku
* thx to my spiritsoul (gift tyme bufday last year)
at least, ade something yg takkan marah aku kalau aku melalak seorang-seorang
layan lagu Linkin Park
HAHAHA ---
gilew bongok   -____-"

No comments: