04 January, 2011

kami bukan tak pandai ...


time follow budak bengkel pergi pasang grill kat sebuah sekolah vokasional ni
kitaorang dikunjungi pengetua and cikgu-cikgu sekolah itu
konon-konon nak pantaulah kan
lepas itu, tertanyalah kitaorang ni student practical
yup ! kami student practical
kenapa bukan kamu yang buat kerja ???
owkey ... itu rasa soalan cepu perak
sebab aku tak suka nak jawab soalan itu
hello pakcik pengetua... 
kamu yang tempah grill itu berbayar kalau kami yang cuma 'practical' je ni
kalau kami pasang tak cantik macam mana? 
aku cuma jawab dalam hati je time itu
geram gilewww... owkey, saya budak baru belajar
jadi tolong tunjukkan, bukan tolong 'sindir' !!!
kat tempat LI aku ini, aku banyak belajar mechanical dari civil
adesss --- jadi kalau bab welding-welding itu
saya tak pernah ada pengalaman langsung
kalau pakcik pengetua nak mempertikaikan kenapa saya tak boleh buat
memang patut pun saya tak boleh buat
saya tak pernah me'welding'
FAHAM ???
* (saya sedang marah ini )

No comments: